Popis
Variabilní 12-ti dílný kosmetický organizér do zásuvky JOSEPH JOSEPH Viva 75009. Plastové misky různých velikostí, které můžete pomocí klipů umístěných na všech bocích misek libovolně spojovat tak, aby jste optimálně zaplnili prostor zásuvky. Více sad lze spojit dohromady a získat tak další úložný prostor. Vhodné k užití pro širokou škálu kosmetických doplňků – štětců na make-up, tužek na oči, laků na nehty, hřebenů, sponek atd.
Velikost: 5 x 62 x 35,2 cm (vxŠxH) / pro zásuvky hloubky nejméně 7 cm.
Podobné produkty
VELKOOBCHOD | stálý sortiment |
EAN | 5028420006896 |
MASTER (KS) | 4 |
OBJEDNACÍ KÓD | 1571263_75010 |
KÓD VÝROBCE | 75010 |
Barva | lasturová |
Materiál | plast |
Výška produktu (cm) | 5 |
Šířka produktu (cm) | 35,2 |
Hloubka produktu (cm) | 62 |
Hmotnost produktu (kg) | 1,16 |
Výška s obalem (cm) | 13 |
Šířka s obalem (cm) | 18,5 |
Hloubka s obalem (cm) | 36 |
Hmotnost s obalem (kg) | 1,4 |
12-ti dílný kosmetický organizér JOSEPH JOSEPH Viva
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
"Inovace je jádrem všeho co tvoříme pod značkou JOSEPH JOSEPH. Naším úkolem je identifikace každodenních problémů a návrhy jejich nových funkčních řešení."
ANTONY & RICHARD JOSEPH
Bratři Antony a Richard Josephovi se v roce 2003 rozhodli spojit své síly pod značkou Joseph Joseph s cílem vyrábět funkční a inovativní výrobky do domácnosti. Ikonické kuchyňské nástroje, výrobky pro úklid a organizaci kuchyňského prostoru, sofistikované koše na tříděný odpad a nově i koupelnové doplňky značky Joseph Joseph pravidelně vítězí v prestižních mezinárodních soutěží. V současnosti je značka Joseph Joseph mezinárodní společností se zastoupením ve více než 100 zemích a vlastními kancelářemi v Londýně, New Yorku, Paříži, Düsseldorfu a Tokyu.
Jsme rádi, že vám NAOKO, jako výhradní zástupce a distributor značky, může nabídnout kompletní sortiment JOSEPH JOSEPH i na českém a slovenském trhu.